Дієта з обмеженим вживанням серину: новий метод профілактики онкологічних захворювань
Дієта з обмеженим вживанням серину: новий метод профілактики онкологічних захворювань Хиць А.Р. Редакція журналу «Український медичний часопис» Резюме. Наведено огляд результатів дослідження щодо асоціації між обмеженням вживання серину з харчовими продуктами та зниженням росту злоякісних клітин при деяких типах раку Актуальність Попередні дослідження на мишах продемонстрували, що ріст ракових пухлин, може бути сповільнений у відповідь на дієтичне харчування […]
Continue Reading